Τεμάχια - €

ΕΓΓΥΗΣΗ & ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ

Τα προϊόντα συνοδεύονται από γραπτές οδηγίες χρήσης (πλην των απλών στη χρήση προϊόντων) και από γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας εύλογης διάρκειας, στην ελληνική γλώσσα.

Η εγγύηση της συσκευής έχει διάρκεια σύμφωνα με το κατασκευαστή από την ημερομηνία αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος

Όλα τα προιόντα μας καλύπτονται από εγγύηση είτε από το ίδιο το κατάστημά μας είτε από εξουσιοδοτημένο service στην περιοχή σας.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ

GR ISO 45001 ENG ISO 45001
ICS ISO 9001 D2.2 el07 ICS ISO 9001 D2.3 ΕΣΥΔ 15
ICS ISO 14001 D2.2 el07 ICS ISO 14001 D2.3 07

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Λόγω της φύσης των ηλεκτρονικών αγορών είναι συχνό το φαινόμενο να μην καλύπτονται οι προσδοκίες του τελικού αποδέκτη από το προϊόν της επιλογής του, εξαιτίας της έλλειψης της φυσικής επαφής αυτού με το προς αγορά είδος.
Η εταιρεία Ηλεκτροφάση Δωδεκανήσου στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων.

Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων.

ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ

1. Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 10 ημερολογιακές ημέρες

2. Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση

3. Για ειδικές παραγγελίες που αφορούν συνήθως κατασκευή του προϊόντος ή μεγάλες ποσότητες, οι επιστροφές, όταν δεν υφίσταται ελάττωμα, δεν γίνονται αποδεκτές

Διαδικασία επιστροφής

1. Αν βρίσκεστε κοντά στο κατάστημά μας:
Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημά μας και, αφού ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω

2. Αν παραλαμβάνετε μέσω courier:
1. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή
2. Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή
3. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών

Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη

Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.